Пригнати Машину З Німеччини Без Розмитнення Що Ми Вибираємо? Наше Авто

Пригнати Машину З Німеччини Без Розмитнення

пригнати машину з німеччини без розмитнення

Авторозборка або авто під розбір

Навіщо переплачувати третину вартості транспортного засобу, а то й більше, якщо є можливість придбати авто з Польщі, Німеччини, Литви без розмитнення авто під розбірку. Дійсно, митні збори з кожним днем стають все більш нещадними, стрімко наближаючи той момент, коли ввезення розмитненого автомобіля стане просто економічно невигідним. Все це робиться не тільки з метою популяризації вітчизняного виробника, але і для того, щоб збільшити приплив фінансів в кишені відповідальних осіб. Але в даній ситуації є одне чудове рішення пригнати авто з Європи без розмитнення для себе або для запчастини авторозбірок .

Пригнати Машину З Німеччини Без Розмитнення Що Ми Вибираємо? Наше Авто

Для АВТОРОЗБІРОК:

Передоплата 30-40 % від вартості авто.

Складається договір, завіряється нотаріально або розписка.

Строки доставки авто під замовлення для авторозбірки до 5 днів.

Європейські автомобілі не дарма мають таку популярність на українському ринку. І це обумовлено не тільки їх надзвичайно низькою вартістю, але і прекрасним технічним станом. Всі ми знаємо про якість європейських доріг, які ну ні в яке порівняння не йдуть з нашими, але не всім відомий той факт, що автомобілі в Європі обслуговуються виключно в сертифікованих майстерень. Купуючи авто без розмитнення авто на запчастини, Ви отримуєте транспортний засіб, що має всі плюси європейського автомобіля, а також істотно економите свої кошти. Якщо Ви зважилися на покупку авто без розмитнення під розбирання, то пора вже думати, як Ви витратите зекономлені кошти

Наша компанія вже декілька років займається пригоном автомобілів і комплектуючих з Європи з розмитненням і без неї. Бездоганна репутація, професіоналізм співробітників і відповідальний підхід до роботи ось неповний список причин, чому люди звертаються саме до нас. Ми пропонуємо Вам купити авто з Німеччини, Польщі, Литви без розмитнення і особисто переконатися як європейців при мінімальних витратах. Якщо Вас зацікавила наша пропозиція, зв’яжіться з нами по вказаним на сайті контактним даними.

Авто для авторозбірок:

Відкрита група

ДУЖЕ ПРОСИМО ПЕРЕПОСТ#33 #33 #33 КИЇВ#33

ТЕРМІНОВО ПОТРІБНА ФІН. ДОПОМОГА НА ВІДЛОВ для стерилізації#33 #33 #33

Дуже сумна ситуація#33

6 малюків жорстоко отруїли, вони вмирали дуже важкою смертю. Трьох присмерти ми забрали в клініку. Але спочатку помер один, потім другий, а третій промучался ще 3 дні. Але на ранок нам подзвонили і сказали, що він теж помер.

Але, на щастя, залишилися живі більше 8 дорослих собачок#33 Також вижив один щенуля Корівка, якого незабаром не змогли врятувати від піроплазмозу і гепатиту.

Пси вже скачуть на сучок#33 Цих собачок треба терміново стерилізувати#33 Їх багато – 5, або 6 сучок і більше 3 псів.

2 сучки вже простерилізовані#33

Будь ЛАСКА, допоможіть, хто чим може#33 В першу чергу дуже потрібні гроші на ВИЛОВ (250 грн. за собаку)#33 #33 #33

Фін. допомогу можна надати перекладом на карту Приватбанку:

4149 4377 4489 1191 – Хоменко Микита Васильович.

(093) 119 44 55 – Світла,

Пригнати автомобіль з Німеччини? Так легко

Пригнати Машину З Німеччини Без Розмитнення Що Ми Вибираємо? Наше Авто Ось і здійснилася моя давня мрія #8212 я сам з’їздив в Німеччину, купив і пригнав звідти автомобіль. Ще коли жив у Росії, кілька раз поривався продати свій авто і купити інший у Німеччині. Але тоді мене стримувало те, що потрібно платити державі пристойні гроші за розмитнення. Наприклад, за автомобіль 1600 см3 довелося б заплатити щось в районі 190 000 рублів. І це при тому, що потрібно ще вибрати автомобіль в проміжку від 3 до 5 років, в іншому випадку митниці доведеться заплатити нереальні гроші .

Після продажу мого попереднього автомобіля у мене було два варіанти #8212 придбати його у Фінляндії або відправитися за ним куди-небудь в Європу, а саме в Німеччину. Погортавши місцеві оголошення, я зрозумів, що треба вибирати другий варіант, так як, по-перше, тут мало пропозицій по тому автомобілю, який я хочу купити (а хотів я взяти саме Тойота Пріус), а по-друге, ціни на автомобілі в Фінляндії вище, ніж у Німеччині. Це навіть з урахуванням розмитнення. Ну і ще один момент #8212 це, звичайно ж, подорожі і пригоди

Вирішили ми їхати удвох з дружиною, разом веселіше, та й вона теж хотіла розвіятися і подивитися хоч одним оком Німеччину. Взяли квитки на вечір 29 травня до Берліна і забронювали там готель на одну ніч. Так як 30 травня у Фінляндії офіційне свято і вихідний, а в п’ятницю 31 я взяв відгул на роботі, у нас на всю подорож було в запасі чотири дні. Але тут я вперше #171 лоханувся#187. Не перевіривши, чи немає, бува, у Німеччині теж вихідного 30 травня, я був впевнений, що ми зможемо приступити до пошуків на наступний день після прильоту. Ну як ви розумієте, вихідний у них теж був. Про це я дізнався тільки напередодні вильоту.

Зворотній маршрут до Гельсінкі я розробляв дуже довго. Первісна ідея була проста: перевести автомобіль на поромі з німецького порту Травемюнде. Але я відкинув цей варіант, коли дізнався ціноутворення компанії #171 Finnlines#187. яка є єдиним перевізником за цим маршрутом. Їх #171 фішка#187 в тому, що остаточна вартість#8230 іншому ось цитата з їх сайту (є навіть російськомовна версія):

#171 Вартість проїзду виходить шляхом множення вартості індивідуального квитка на кількість пасажирів, в каюті і додавання вартості каюти і вартості провезення автомобіля. #187

Тобто, я повинен заплатити спочатку за простий квиток, так сказати за місце під сонцем, плюс ще й за каюту. Маячня, чому не можна вибрати: або ти їдеш в каюті, або просто в кріслі (що нереально, т. к. пором йде більше доби). Чому я повинен платити і за те і за інше#8230 Після всіх цих множень у мене вийшла сума в 700 євро, що нам зовсім не сподобалася.

Наступний маршрут #8212 від Берліна доїхати до Талліна, а там пару годин на поромі до Гельсінкі. Відстань до Талліна #8212 1500 км. що для мене не так багато. Можна було б проїхати частину шляху і зупинитися переночувати десь у Литві. Але маршрут пролягає через Польщу, а після страшних історій про місцевих бандитів, які полюють за машинами з транзитними номерами, я цей маршрут теж відкинув. Хоча, кажуть, що зараз вже немає такого беззаконня, але все одно ризикувати не хотілося.

Ще один цікавий маршрут, за яким можна було б покататися пролягає через Данію, потім Швецію, а звідти вже на поромі до Гельсінкі. Відстань (я вважаю тільки дороги) майже така ж, як і через Таллін #8212 1400 км. Часу, правда, витратиться більше, так як пором зі Стокгольма йде близько 17 годин. Але зате безпечніше, цікавіше, можна прокотитися по двох мостах через море (Storebaelt bridge. Oresund bridge ), відвідати Копенгаген. Коли ще випаде така можливість. Але можливість не представилася (: Ми порахували, що це буде витратний шлях: проїзд через мости платний, один коштує 33 євро, другий 49, плюс ще готелі у Данії не з дешевих і коштує від 80 євро, і ще додати вартості бензину (я порахував, для пріуса це було приблизно 140 євро), що в сумі становить 400 євро (потрібно додати сюди ще парою від Стокгольма #8212 110 євро). Та й не факт, що нам би вистачило часу.

Загалом я зупинився на наступному шляху:

Маршрут передбачав доїхати до німецького порту Росток (250 км), потім на поромі до шведського порту Треллеборг, звідти по дорозі до Стокгольму (650 км), ну і, нарешті, на поромі до Гельсінкі. Ціна питання #8212 бензин 80 євро, перший пором #8212 90, другий #8212 110. Разом #8212 280 євро. Це не рахуючи ночівлі, але про це трохи пізніше.

Отже, 29 травня. середовище. Ми з Олесею благополучно долетіли рейсом Гельсінкі-Берлін. Це був наш перший переліт всередині Євросоюзу. Здивувало те, що в аеропорту ніхто навіть не глянув на наші паспорти. Ми зареєструвалися на рейс віддалено і роздрукували посадковий талон. Так ось тільки цей папірець і подивилися, коли ми проходили огляд в аеропорту. Виходить, що будь-яка людина може з легкістю потрапити в іншу країну під моїм ім’ям#8230

Коли ми заселялися в готель, а точніше хостел в Берліні, я зрозумів, що #171 лоханувся#187 вдруге. Справа в тому, що я думав, що забронював окремий номер з двома ліжками в цьому хостелі. А коли на ресепшені нам сказали, що ваші ліжка з такими то номерами, ми насторожилися. А коли дісталися до кімнати, то побачили, що там чотири двоярусні ліжка. Ось тобі й окремий номер. Спочатку ми подумали, що нас обдурили, але подивившись в роздруківку з замовленням зрозуміли, що дійсно так і є #8212 у нас були місця в номері на 8 осіб. Як мене тоді ще ціна не збентежила #8212 20 євро на двох. В принципі, нічого страшного, нам потрібно було просто переночувати, а вранці вирушити в дорогу. Тим більше, що і народу там не було, тільки ми і ще одна дівчина, яка практично відразу ж пішла і прийшла тільки вранці.

У четвер зранку першим ділом ми знайшли собі інше житло, вже дійсно окремий номер з душем і туалетом за 48 євро з сніданком. Потім я намітив відповідні мені варіанти машин. Мені підходив Тойота Пріус від 2005 року, до 6000, максимум 6500 євро. Ну і машину хотів купити через автосалон. По-перше, це мій перший досвід покупки і я знаю тільки теоретично як відбувається операція. По-друге, я знаю про те, що німці практично не говорять англійською. Як я буду спілкуватися з продавцем. Їх виявилося всього три #8212 два з них практично в одному районі, а третій в зовсім іншому. Чому я не знайшов варіанти раніше? Як ви розумієте, автомобіль сьогодні може продаватися і сьогодні ж його вже можуть купити. Тому, будучи ще в Гельсінкі, я просто прицінювався, але нічого конкретного не вибирав.

Після того як ми здали ключі від нашого номера, ми поїхали спочатку в найближчий салон, переконатися, що вони сьогодні точно не працюють. Після того, як переконалися, поїхали в той готель, в якому забронювали номер #8212 заселитися і залишити речі. Потім подивилися деякі визначні пам’ятки Берліна, повечеряли і лягли раніше спати, щоб виспатися перед важливим завтрашнім днем. Загалом, нічого цікавого, що відноситься до теми статті в цей день не відбулося.

П’ятниця. Після чудового сніданку в готелі повні сил, ми вирушили дивитися машини. Вирішили подивитися спочатку машину на півночі міста, а потім дві на півдні. Коли приїхали туди, виявилося, що машини на місці немає #8212 на ній їздить попередній власник, який поїхав на вихідні до Польщі. До речі, і продавець, і власник авто виявилися росіянами. Вони зателефонували і другий був готовий зірватися і приїхати за пару годин, коли дізнався, що з’явився потенційний покупець. Але тут була одна велика проблема. Виявляється, в п’ятницю в Німеччині документи на зняття машини з обліку можна подати до 11 ранку. Це у них такий короткий день! А так як машина все ще зареєстрована, то без цього ніяк не обійтися. Власник сказав, що він може, якщо що, зняти машину з обліку в суботу. Загалом, я залишив цей варіант на крайній випадок і сказав, що повернемося, якщо нічого не купимо.

Друга машина в салоні була#8230 але цього разу не було продавця. Там заправляли турки і у них стоянка була поділена на 3 частини, і кожен продавав свої машини. Про це мені сказав один з них з середнього #171 офісу#187. #171 Мого#187 то якраз і не було на місці. Я подзвонив по телефону, який був вказаний на вагончику, що знаходиться на території мого потенційного пріуса. На тому кінці відповів мені голос, що це не його машина, і я бачив, що як раз в цей момент людина в дальньому кутку розмовляє по телефону. Мабуть зі мною. Я попросив першого турка дати мені нормальний телефон потрібного мені продавця. На що він сказав, що сам подзвонить. Він довго порпався і шукав телефон у записній книжці, знайшов, подзвонив. Виявилося, що телефон недоступний. Після цього зателефонував ще комусь і поговорив по-німецьки. З розмови я зрозумів, що мова йде про двох годинах. Мені він сказав, що можливо потрібний мені чоловік повинен під’їхати протягом півгодини, і ми можемо піти поки почекати його в найближчому кафе. Турки і є турки і мені більше не хотілося мати справу з цим салоном і ми вирушили дивитися третій варіант.

Так як цей салон ми вже відвідали, коли їздили в четвер на розвідку, до нього ми добралися швидко. І ми точно знали, що машина там є #8212 ми ж бачили її вчора через паркан. Продавці там опинилися, як і в першому випадку, росіяни. І спрацювали дуже професійно і чітко. Нічого нам не #171 впарювали#187 про машину, сказали, що все працює, тільки бампера машини фарбовані. Влаштували тест-драйв автомобіля. Мені він сподобався (єдине, що я не хотів сріблястий колір), ми сторгувалися на 5500 євро. Але виникла проблема з оформленням транзитних номерів. Знову той самий короткий день. Але хлопці сказали, що номери можна придбати у турків, які роблю бізнес, купуючи номери і накручуючи на них 20 євро. Як я зрозумів, так легко можна провернути тільки з жовтими транзитними номерами, які видаються на 5 днів. А червоними, які діють чи то 15, чи 20 днів, вже буде складніше. Але мене влаштовували жовті #8212 дістатися до Фінляндії за цей час більш, ніж достатньо. Загалом, подзвонили, ті обіцяли самі привезти номери і страховку в 2-м години дня. Звичайно ж, вони привезли їх не до 2, а в 3:30. Але гаразд, хоч привезли.

Наведу список документів, який був у мене на руках, після покупки авто:

– KAUFVERTRAG (договір купівлі-продажу)

– Жовті транзитні номери

Пором з Ростока у нас виходив в 3 години дня в суботу. Тобто у нас в запасі було ще майже добу. Ми з Олесею вирішили відвідати спільного товариша, який вже кілька років живе і працює в Дрездені. Заодно покататися по знаменитих німецьких автобанів#8230

В суботу ми без проблем #171 долетіли#187 години за 3,5 (450 км) з Дрездена до Ростока. Цей порт залишив у нас найгірші враження від цієї поїздки. По-перше, він сам по собі якийсь депресивний. По-друге, поблизу немає нормального продуктового магазину, щоб купити їжі в дорогу. Тільки є величезний магазин з алкоголем. Я такого ще не бачив. І там шведи закуповуються по повній: затарюють багажник, салон, якщо там є місце, деякі навіть запихають #171 бухло#187 в додатковий багажник на даху. А ще кажуть, що російські алкаші. Але нам не продали там навіть пиво, тітонька на суміші німецької з англійським сказала, що жителям Фінляндії його не можна купувати, можете купити тільки вино. Чому саме, ми так і не зрозуміли.

До закінчення реєстрації на пором ще залишалося більше години і ми все-таки хотіли знайти продуктовий магазин. Виїхали з порту назад на трасу і вперлися в якісь пункти оплати проїзду. Я вийшов з машини і підійшов до дівчини в одній з будок. Виявилося, що вона трохи говорить по-англійськи. Сказав їй, що помилково виїхав на цю дорогу і не збирався їхати куди-небудь на цій платній дорозі. Вона каже, що плювати, тепер ви повинні заплатити, проїхати по платному тунелю, там розвернутися, проїхати по ньому назад, і на виїзді ще раз заплатити. Сволочі. У них не було там жодної капітальної розділової смуги. Тільки пластикові загородження, які можна легко відсунути. Напевно я не перший такий, може бізнес на цьому роблять. Довелося проїхатися по цьому чудовому тунелю за 3.60 в кожну сторону. Мабуть це був тунель в житлову частину Ростока і там були магазини. Але мені вже не хотілося нічого шукати#8230

Дорога на поромі до Треллеборга займає 6 годин. Час для нас тяглося повільно. Здавалося, провели на поромі цілу вічність. Так як це був день, то спати особливо не хотілося. Ще на борту пропонувався комплексний обід, який виявився не самим краще. Коштує це задоволення 13 з гаком євро на людину. Тоді ми пошкодували, що не зайшли в магазин на виїзді з Дрездена.

Після прибуття у Треллеборг о 21.00 ми одразу ж вирушили в Стокгольм. Припускали проїхати хоча б половину шляху і переночувати в машині де-небудь по дорозі. Мені не звикати, але для Олесі це був перший досвід такої ночівлі. Як я потім усвідомив, можна було б взяти нічний парою (хоч він і стоїть на 30 євро дорожче) і прибути в 6 ранку. Якраз би встигли доїхати до Стокгольма до наступного парому (як я порахував, ці 650 км можна спокійно проїхати годин за 5 #8212 5.30). Але що було #8212 то було. І переночувати в машині немає нічого страшного. Тим більше, як виявилося, в Швеції по дорозі дуже багато місць, де можна спокійно зупинитися для ночівлі. Там навіть є чистенькі і опалювальні туалети!

Дотримуючись плану, ми приїхали в Стокгольм близько полудня. Встигли трохи походити по магазинах (відвідали #171 Икею#187 на її Батьківщині), і цього разу купили продукти на пором, яких вистачило на обід, на обід і на сніданок. Благополучно #171 завантажилися#187 на пором і вже в понеділок о 10.10 ранку з’їхали на фінську землю на #171 новому#187 автомобілі!

Нижче наведу витрати на нашу поїздку, не рахуючи вартості автомобіля:

– Транспортні витрати (авіа квитки, пороми, громадський транспорт в Берліні): 441 євро.

– Бензин (з урахуванням поїздки в Дрезден): 130 євро.

– Реєстрація автомобіля (транзити + страховка): 110 євро.

За всі задоволення: 870 євро.

Джерела: dizelavto.com.ua/avtorazborkam-ili-avto-bez-rastamojki, vk.com/ltcars, tupa-finlandia.ru/transport-v-finlyandii/prignat-avtomobil-iz-germanii-da-legko.html