Авто з європи 2016

Поїздка в Європу на автомобілі: короткий звіт

Нарешті-то я завершила повний фототчет про поїздку в Європу на автомобілі. Всі посилання на статті про подорож в хронологічному порядку лежать тут. Вирішила написати короткий звіт про поїздку для тих, хто не подужає всі статті.
Отже, ще восени 2013 р. ми запропонували друзям-волейболістам поїхати в Чехію на автомобілі. Друзі-волейболісти — це наша дружна волейбольна команда. Ми 2-3 рази в тиждень граємо в аматорський волейбол ось вже 8 років. У поїздку вирушили 13 осіб: 3 екіпажу автомобілів (6 дорослих та 4 дітей), а четверта машина з трьома товаришами виїжджала на 3 дні пізніше.

Поїздка в Європу на автомобілі короткий звіт

У перший день ми добиралися з Чебоксар до Москви. Дороги наші не милують як завжди завантажена траса М7, нерівності, ями, пробки з-за ремонту доріг. У Москві ми зупинилися на дачі у родичів. На другий день ми в 5 ранку всією компанією покинули столицю по мінському шосе. Ця ділянка дороги ми пролетіли на всіх парах: дорога, можна сказати, ідеальний. Єдиний мінус немає нормальних зон відпочинку з паркуванням.

Білорусько-польський кордон переходили пізно ввечері, а на ніч зупинилися в готелі Dworek Helena невеликого польського містечка Бяла-Подляска. Готель Dworek Helena знаходиться в півтора кілометрах від автотраси в тихому мальовничому містечку. Комфортні номери, доброзичливий персонал, багатий і смачний сніданок ось так коротко можна охарактеризувати готель.

Наступним вранці ми щільно поснідали в готелі і виїхали в бік Праги. Дорога чекала далека: після довгих роздумів ми вирішили їхати в Прагу через Берлін зі швидкісного автобану, так як ця траса хоч і довший, ніж через Брно, але в рази краще. В Прагу ми заїхали пізно ввечері.

Поїздка в Європу на автомобілі короткий звіт

Готель Hotel Michael в Празі, де ми зупинилися на 6 днів, розташовувався на околиці міста і задовольняв всім нашим вимогам: недалеко від автомагістралі, велика безкоштовна парковка, можливість дістатися на трамваї до історичної частини міста без пересадок, затишні номери та безкоштовний сніданок.
За час перебування в Празі, ми здійснювали піші прогулянки старим празьким вуличках,

заглянули в резиденцію президента Чехії Празький Град ,

Поїздка в Європу на автомобілі короткий звіт

ну і, звичайно ж, насолоджувалися неповторним смаком справжнього чеського пива!

В один із сонячних теплих днів ми з’їздили в Дрезден він розташований всього в 150 км від Праги. Дрезден гарне місто на Ельбі, разюче відрізняється від Праги просторістю вулиць і монументальністю архітектури. Ми не упустили можливості відвідати відому картинну галерею в Дрездені Галерею старих майстрів. в скарбниці якої можна побачити твори відомих майстрів-художників, а також шедевр Рафаеля, Сікстинська Мадонна.

В один з дощових днів у Празі ми вирушили в Національний технічний музей. відвідавши який ми, колишні випускники технічних факультетів, отримали величезне задоволення. Чого тут тільки немає! Весь транспорт, починаючи з велосипедів і закінчуючи літаками; хімічна лабораторія, різновиди годин, астрономічні прилади, фото-відеотехніка, друковані обладнання, побутова техніка, шпигунська техніка. Думаю, що така виставка всім сподобається і дітям, і дорослим.

Поїздка в Європу на автомобілі короткий звіт

Багатогранна Чехія славиться не тільки пивом, а також своїми середньовічними замками. За одну поїздку неможливо охопити всі замки, але ми побудували одноденний маршрут замками Чеського Раю .

Празькі канікули пролетіли непомітно всі дні були насиченими, ми насолоджувалися кожним днем! Після Праги ми відправилися в столицю Баварії Мюнхен. Тут ми зупинилися на одну ніч у хостелі Meininger München. розташованому в крокової доступності від центру міста. Мюнхен багатьом відомий пивним рестораном Хофбройхаус. куди ми нанесли візит в день приїзду. Але насамперед ми нагуляли апетит вечірнім Мюнхену .

Мюнхен промислова столиця Німеччини. Перебуваючи тут гріх не відвідати об’єкти BMW. Ми планували половину дня провести в музеї BMW, але в понеділок він не працював. Зате ми вдосталь нагулялися у виставковому центрі Світ BMW. Будівля виставки займає неймовірно величезну площу, де можна побачити авто – і мотоновинки концерну БМВ, а також посидіти за кермом автомобіля або байка.

Поїздка в Європу на автомобілі короткий звіт

Наступна точка на нашому маршруті німецький місто Фюссен. розташований біля підніжжя Альп. Цей невеликий привітне містечко підкорив наші серця своєю душевністю і бездоганністю. Метою нашої поїздки в Фюссен було відвідання королівських замків Нойшванштайн і Хоеншвангау. розташованих в 3 км від міста.

У Фюссені ми провели 2 незабутні дні, відпочивали в затишному гостьовому будинку Family Apart House L. A-Füssen. Молода дівчина розмістила нас у номерах готелю, видала ключі і пішла додому ми тимчасово стали господарями будинку.
Отримавши чергову підживлення від перегляду середньовічних замків, ми повернулися до Чехії, в старовинне місто Чеський Крумлов. По дорозі в Крумлов ми ненадовго заїхали в місто Глубока над Влтавою (Hluboká nad Vltavou). А залучив нас підноситься далеко над містом красивий замок туди ми й попрямували. Замок відомий тим, що тут проходили зйомки чеських казок «Третій принц», «Золотоволоска», «Три горішка для Попелюшки», які ми не раз дивилися в дитинстві.

Поїздка в Європу на автомобілі короткий звіт

Але повернемося в Чеський Крумлов місто, історія якого бере початок аж у 1253 році. Гуляючи по місту створюється враження, що ми ніби потрапили в середньовічну епоху. Міська архітектура збережена в первозданному вигляді. Одна з визначних пам’яток міста — Крумловський замок. другий за величиною замок в Чехії після Празького Граду.

На другий день перебування в Крумлові у нас була запланована нічна екскурсія по місту з гідом Дагмар Богдаловой або пані Дашею. Це було прекрасне завершення нашої захоплюючої автоподорожі по Європі. Ми дуже вдячні гіду Дагмар Богдаловой за чудову прогулянку і всіляко рекомендуємо вам.

Готель Penzion Krumlov 3*. де ми зупинилися на 2 ночі, виявився самим затишним з усіх готелів, в яких ми зупинялися під час нашого автоподорожі по Європі. Найбільше нам сподобалося проводити вечори в колі друзів за чашкою чаю в їдальні готелю. Справа в тому, що їдальня готелю відкрита цілодобово, навіть після відходу всього персоналу. Можна заглянути в будь-який час і скористатися кавовим автоматом або заварити собі свіжого чаю.

Так наше захоплюючу подорож підійшла до кінця. Ми рано вранці покинули Чеський Крумлов і вирушили додому. Підводячи підсумки, хочу сказати, що за час нашої поїздки по Європі на автомобілі в квітні-травні 2014 року ми побували в 4 країнах. Це Білорусь і Польща (проїжджали транзитом), Чехія, Німеччина. Наша подорож тривала 15 днів. Загальні витрати на двох дорослих склали 94 тисячі рублів. З докладним фінансовим звітом про поїздку в Європу можна ознайомитися на сторінках нашого блогу